Träning

Tekniska problem

Igår passade jag och min fina idrottskille på att klämma in en löprunda mellan jobb och tårtkalas (se det som prematurt syndsonande) och turen gick återigen runt Karlbergs Slott och de fina spåren där.

Min annars så pålitliga app Runkeeper fick dock för sig att navigera via basstationer vilket gjorde att turen gav mycket konstiga resultat. Enligt Erics iPod/Nike+ var turen på 5,5 km vilket stämmer betydligt bättre.

Hade varit rätt snyggt att simma/jogga i såhär räta linjer faktiskt.

Summerar jag utifrån 5,5km sprunget så har jag snarare sänkt km-tiden än dubblat den 🙂 Idag blir det nog en sväng till innan jag beger mig ut på fler syndatåg i Stockholms fredagsnatt…

Standard

2 thoughts on “Tekniska problem

Kommentera

