Träning

Tips från Katten: Supersmoothie

Ett sista försök att få tillbaks mig själv på banan igen får bli en supersmoothie.

Packad med C-vitamin, antioxidanter och annat smaskens och den är dessutom jäkligt smarrig.

Plockade fram färska jordgubbar, ägg(vita), sojamjölk, bär en masse toppat med lite brämhults säsongsjuice och Verumfil för magen.

Mixade allt till en nyttig sörja…

Hällde upp i ett lyxigt vinglas (det är ju ändå fredag), toppade med jordgubbe och njöt!

(jag brukar även toppa med lite muesli eller nötter när jag är hungrig. Idag hittade jag den här på ICA, jag som älskar Granola men blir förbannad varje gång jag köper min favorit, Renee Voltaires Granola, pga det hutlösa priset. Den här var hyfsad i både pris och smak faktiskt)

Nu är det bara att hålla (rosamålade) tummar och tår för att jag får ta den där väskan och ge mig av till Sportlife Östermalm imorrn.

Standard

Kommentera

