Träning

Veckan insparkad!

Tänkte att det var lika bra att dra igång veckans dos redan på måndagen. Smacksmacksmack liksom, så lägger man en bra grund för senare delen av veckans synder, det är toppen (en måste få unne säj o götte säj som Tabitha brukar säga).

Nåväl, hade tänkt springa men eftersom Sara lockade med sitt trevliga sällskap och vi ändå hade bokat in lite måndagsmys senare så blev det gymmet istället. Och det behöver jag ju faktiskt, har blivit på tok för ensidig träning nu ett tag.

Dagens dos alltså:

Axlar 3*3*13, 8kg hantlar, 3 olika övningar i rad, 3 gånger. Om något var oklart.

Triceps: 3*16, 25kg. Vet inte alls vilken cool träningsterm det har men jag drog i ett rep och putade mycket med stjärten 😉

Mage: Diverse sköna övningar med och utan boll och så min nya, otippade favorit, plankan såklart.

Det bästa av allt var ändå att installera sig på Kummin och sänka en hälsotallrik med en skön pirat!

Imorrn blir det löpning igen – rycker i spirorna plus att det är bäst att passa på innan min östgöte landar på kungsholmen imorrn med en go’ förkylning!

Standard

2 thoughts on “Veckan insparkad!

  1. Gillar den här bloggen. Sätter ord på vad jag tänker, haha. Gillar också repet över huvudet å ut med rumpan 😛

Kommentera

