Träning

Sunday Session

Idag skulle mycket hinnas med. Träning, kalas utanför Linköping och sen en hemresa och fix inför arbetsveckan för min del. Tur då att barnet såg till att vi kom upp i tid.

Det fanns inte utrymme för varsitt löppass, så jag cyklade och fadern sprang 1,2 mil, eftersom han ska springa Marathon på lördag. Som vanligt fick han tjutande hejarop från vår cykel.
För att göra det lite tyngre körde jag lite i lågt ”sittande” med handbromsen i. Shit vilken benträning.
När jag kom hem vid halv åtta ikväll var det en strålande afton och jag kunde inte låta bli. -Skit i städning, matshopping och tvätt, in i dojjorna och ut, sa skallen till mig. So i did.
Tyvärr har 4 nätters utebliven sömn och ovan cykelexperiment gjort sitt avtryck, dessutom skralt med bränsle idag, så det blev en kortare tur på ca 30 min. Gps:en galen givetvis, så jag har ingen aning om sträckan, då jag freestylade lite.

Men, jag var utanför stan en sväng iaf. Äntligen vet jag att jag bor i innerstan! Denna skylt markerar tydligt gränsen, mitt över Karlbergskanalen.
Nu ska jag lägga mig, hyfsat nöjd med dagens motion och rätt så sugen på en natts sammanhängande sömn.

Standard

Kommentera

