Stockholmsliv, Träning

Flytande kolhydrater, ungefär som middag?

Igår blev det ingen träning (men jag måste erkänna att jag var sjukt sugen att ta Garmin på armen och kuta ett av de passen jag förberett) istället blev det en (ur träningsperspektiv sett inte toppen) härligt tjejig kväll med några jobbarkompisar.

Vardagssyndigt och gott!

 SATC2 direkt efter jobbet, till vilken det blev väldigt stressigt , således hade jag inte en droppe vatten med mig in på den 2,5 timmar långa catwalken. Därefter gick vi till Anglais och tog 2 drinkar innan jag vände hemåt vid 23. Och insåg när jag la mig att det inte blivit någon middag, så gick upp och tog en macka…Hade ju inte varit hemma efter Nkpg-vändan så ingen mat med liv kvar fanns att skåda. Ganska underkänt, hmm.

Men jag hade väldigt trevligt och lägger kvällen i kategorin må-bra trots allt. 

Vad jag ska göra idag? Äta!! Helgen ska innehålla minst 15 km löpning är det tänkt. Dock inte i högklackat.

Standard

2 thoughts on “Flytande kolhydrater, ungefär som middag?

  1. Ulrika skriver:

    Låter som en bra kväll om du tom glömde att äta! Ärligt talat tror jag att det är hälsosamt att inte vara så himla uppstyrd hela tiden. Som svar på din fråga, jag spelade tennis som barn, gjorde sen ett uppehåll på sisådär 10-15 år och började igen för tre år sen och med tävlandet för ett år sen. Blir bara roligare och roligare!

  2. Ja, det har hänt några gånger förut..man pratar om det löst men glömmer liksom 🙂 Tror oxå det är sunt att släppa lite på disciplinen, balans är ju A&O i det mesta!

    Kul att ta upp något sådär och satsa – hur långt ska du gå?

Kommentera

