Träning

Vad händer..

..ja, inte mycket på träningsfronten iaf. Den här veckan har jag inte alls varit kompis med min kropp.
Jag nämnde ju det plötsliga illamåendet (nej, jag är inte gravid!) i veckan och idag var det dags igen. Fast denna gång kom det på 5 sekunder, en helt sjuk magsmärta som höll i sig i över en timme och fick mig att spy 2 gånger. Efter att ha legat platt på magen och hyperventilerat och fått nyponsoppa av snäll kille så klingade det av till ett kännbart magont.

Paniken när det gjorde så jäkla ont hur jag än vände och vred mig var inte att leka med. Visste inte vart jag skulle ta vägen, det kändes som knivhugg, helt uppsvälld var jag och denna dagen tillbringades helt och hållet i sängen och soffan.  

Nu känns det bättre, men jag är öm både i magen och vid tryck fortfarande. Det känns inte roligt alls.
Imorrn går jag tillbaka till läkaren och fortsätter följetongen med min mage. Nu ska jag banne mig ha en undersökning eller fler.

Standard

3 thoughts on “Vad händer..

  1. Ulrika skriver:

    Fy fasen. Låter verkligen skit det där. Ja gå till läkaren och stå på dig och kräv alla undersökningar de kan tänka sig! Lycka till.

Kommentera

