Träning

Lite är bättre än inget

Det har inte blivit jättemycket träning såhär en vecka in på semestern. Värmen ger liksom inget utrymme till långa löpturer och nåt gym tänkte jag inte pallra mig till på Gotland.
Det var en riktigt grym helg och nu har jag bara mellanlandat för att packa om till nästa tripp – Italien imorrn och en vecka framåt!

Jag hann dock med ett gymbesök i går…

Svalka på gymmet

Och ett tidernas andra tennispass idag…

Katten "backhand" Jansson

..enormt svettigt, men inte pga det raffinerade spelet, mer värmen om jag ska vara ärlig.
Det var hursomhelst jävligt skönt med ett dopp i Karlberg efteråt!

Badpojke

 Jag tar med mig Garmin och dojjorna till Italien, ifall chansen och lusten dyker upp – det vore så coolt att ha en löprunda på Italienkartan 🙂

Ha en skön semester, det ska jag ha!
Standard

Kommentera

