Träning

Stiltje – också nyttigt

Efter min mysiga undersökning i torsdag har det blivit lugnt på träningsfronten. En hektiskt helg kombinerat med 2 dagars total fasta gav inte mycket utrymme till hårdträning*.
Idag ska jag dock försöka hinna till Off Road, ett gratispass md Friskis som Ulrika tipsade om, om inte detta lyckas (första dagen på jobbet…) så ska jag ut och springa långt har jag tänkt.
Halvmaran närmar sig med stormsteg och jag gör bäst i att haka på…

*tänkte skriva ett litet inlägg ang lustiga besked och och omvärdering.

Standard

Kommentera

