Träning

Formsvacka

Det blev inget långpass i helgen. En sån där härlig natt med hostande barn med mardrömmar satte mig totalt ur spel för lördagen, och faktiskt för söndagen också. Trots lite sovmorgon i morse (till typ 8:20) så infann sig inte glädjen, suget och drivkraften.

Jag tog tåget hem, fikade med papshmir och lillebror och slocknade sen i 2 timmar. Fortfarande ingen lust när jag vaknade så det blev kvällshopping i Kista istället. Ibland är man bara inte där.
Vilken tur då, att det finns, om än temporär, lite boost att få i utbyte mot ett magnetkort.

Nej. Jag ska ta hand om mig själv nu. Rensa kalender, skalle och interna krav.
Imorrn blir det ett pass utifrån vad huvudet vill, lite endorfiner skulle sitta som en pass på läppen.

Standard

4 thoughts on “Formsvacka

  1. Imorn kväll ska jag cykla + springa. Tisdag alltså. Om du vill avsluta med 5 km i Karlberg med mig vore det kul 🙂 Vid 19-ish eller lite tidigare tom. Mitt 5k-tempo är nog samma som ditt långloppstempo haha.

Kommentera

