Träning

Jag hade ju helt glömt…

..att meddela att vackra, sportiga Erika har bjuckat med mig på en träningshelg av rang!

Jag var till och med en av mottävlarna, eftersom det lät helt otroligt kul så snacka om win-win – jag var först glad för Erikas skull (jo faktiskt!) och sen blev jag ännu gladare när ett mail damp ner i inboxen – ”vill du följa med på träningshelgen med Scandscape?”.

KLAAAART jag ville!

Så snart halvmaran är avklarad så kommer jag börja ladda för detta event som går av stapeln i Solbacka, Sörmland den 24-26 sept. Tack Erika!

Bild lånad från http://www.scandscape.se

Nån mer som ska hänga med?

Standard

8 thoughts on “Jag hade ju helt glömt…

  1. lisa skriver:

    Låter superskoj!!! Men det kostar pengar Mats det vet du! Och är hundvakt den helgen men kanske den helgen i oktober?

  2. Oj, så snällt! Det låter som en jättekul helg! Jag var också med och tävlade 🙂

    Härligt med träningsinspiration. Jag har nog fastnat lite i det här med att snegla på andra och jämföra mig och därför aldrig riktigt bli nöjd just nu…

    Japp, vargarna bor på Kolmården. Delfinerna är en annan dröm (så fina) och helst få simma med dem men då måste man nog utomlands tror jag 🙂

    • Ja, det är en snäll och generös flicka det där 🙂
      Delfinerna var grymma, tyvärr fick man inte simma men jag kan rekommendera Kaikoura om du har vägarna förbi Nya Zealand ofta..;) Där kan man simma med 300+ vilda delfiner som ska underhållas och har höga krav för att inte bli uttråkade!

Kommentera

