Träning

Mål, mål, mål

Jag har samlat på mig en hel del nya mål här (läs upptäckt en rad nya brister..) och det kommer jag skriva mer om hemma.

Ett av dem illustreras dock väl med denna bild – jag ska klara att lyfta min egen kropp. Jag skulle gärna vilja ha en chans att överleva om jag tex skulle bli hängande över ett stup och inte trilla ner pga att jag varit skraj för chinmaskinen på gymmet…

0 down, 10 to go

I dagsläget orkar jag inte dra upp mig själv ens en decimeter typ – tjejerna i skidlandslaget klarar 10. Jag har lite att jobba på alltså..
Nu är det dags för lunch, sen utvärdering och hemfärd. Dagens outdoor gym-pass kommer nog visa sina konsekvenser i soffan sen..

Standard

4 thoughts on “Mål, mål, mål

Kommentera

