Träning

Samtidigt på Kungsholmen

 

Igår blev det en rask kvällsprommis i krispig luft och vackert kvällsljus. På det ett corepass framför tv:n och sen påbörjade jag ett drömprojekt av bara farten.

I did this

Imorse drog jag av ett oinspirerat pass på gymmet (bättre än ingenting, eller hur?) och begav mig sen till norrpan.
Jag har en liten inspirationssvacka vad gäller det mesta just nu, även träningen. Tänkte försöka bota det med en löptur här, får se vad luftrören tycker om det.

Duktig men inte nöjd

Längtar efter att svettas, flåsa, känna mig duktig. Läge för en PT?

Standard

2 thoughts on “Samtidigt på Kungsholmen

    • Tack, vad snäll du är, nu känner jag mig lite duktigare faktiskt 🙂
      Ja, det är ett privat litet projekt som jag drömt om ett tag. Får se vad det blir av det!

Kommentera

