Träning

Utmaning och lite sömnbrist

Lördag natt 0430. Mandis vaknar o gråter och vi testar allt innan jag till sist fixar lite välling. Precis när jag ska till att somna långt efter femrycket, vaknar dollan o är rädd. Lyckas somna igen vid halv sju och får 45 härliga sömnminuter! När päronen kommer hem väntar tåg och sömn och sen 30-årsfest i Skåne.
Just nu kollar jag Pippi med lilltrollet och längtar väldigt mycket till andra änden av denna helg..
Tur att jag hann med det andra poworkout-passet igår, när jag fortfarande levde. Trevlig helg på er och sov ni som kan!

Standard

2 thoughts on “Utmaning och lite sömnbrist

Kommentera

