Träning

Halvtid!

Nu har väl ungefär halva utmaningen avklarats, och jag börjar komma in i någon slags rutin med min kära iPhone som PT.
Idag blev det passet Formad Rumpa som fin pulshöjare (det är svettigt att göra 36 upphopp med föregående benböj och tung gump) och efter det lite välbehövlig ryggträning med Stark Rygg. Det blev rätt många rygglyft sammanlagt och jag misstänker att det kommer kännas lite senare, eftersom min rygg har fått lika mycket uppmärksamhet som Robinson-Robban* den senaste tiden.

Under dagen har jag också tänkt ta en långprommis till ett möte och möjligen en löptur beroende på antalet minusgrader på eftermiddagen. Jag vågar inte ropa hej, men ja, jag tror jag kände ett litet ryck i träningsnerven?

* jag tror att han var den där blå snubben som stod i nån bar i Gävle?

Standard

2 thoughts on “Halvtid!

Kommentera

