Träning

Reunion och lite rumpa

Idag slog jag mig själv med häpnad och gick till gymmet just när jag var i färd att planera fredagsmos. Fick ett plötsligt sug och det var ju bara att följa känslan och traska dit.
Tyvärr var det ett tag sedan jag tränade där, har sprungit, promenerat och kört PoWorkout* hemma istället. Vet inte riktigt varför men gymsuget har inte infunnit sig.

Idag var det dock superskönt, körde lite armar och ett tungt benpass (ska inte trötta ut er med detaljerad beskrivning) och efter mina vanliga övningar passade jag på att skaffa mig Slanka Ben med ovan nämnda träningsapp. De sista skridskostegen såg nog mer ut som fylleraglande fjortis-sidgång, benen blev ganska möra till sist…

 

Men, jag slutförde och stretchade och gick nöjd hem och hoppade nöjd tillbaks till fredagsmosandet och in i nedan outfit, optimal för syftet. I denna måde avslutar jag en fredag som varit väldigt positiv och jag hoppas att nästa vecka hakar på trenden!

Favvoskrotarskjortan på!

*Apropå Poworkout-utmaningen så fick jag ett par sportiga lurar från Philips hem idag. Testade dem snabbt på gymmet och ljudet var riktigt bra! Mer utförlig utvärdering kommer.


 

 

Standard

One thought on “Reunion och lite rumpa

Kommentera

