Träning

Om det där pusslet

Ibland blir det bara sådär knäppt. Nu har vi äntligen kommit tillbaks till huvudstaden och jag konstaterar att av den här löparveckan blev det inte så mycket.

Imorgon ska jag på spa med mina favvotjejer och om vi kommer tillbaks i hyfsad tid kanske jag drar den där 7-kilometarn, men förmodligen hinns det inte – diverse mat och annat ska också fixas till nyårsafton.
På nyårsafton tänkte jag i alla fall ge mig ut  på en vinterjogg som en fin avslutning på det här året. Håll tummarna för att jag inte åker på den där magsjukan jag också..

Så på söndag ska det då bli 14km. Med lite måtta på nyårsafton och vila och kolhydrater (pizza?!) på nyårsdagen så kanske det går vägen!

Alltså – en komprimerad och något rumphuggen vecka jämfört med schemat, men nästa vecka ska den sitta!

Standard

Kommentera

