Träning

Span och test

Det blev inget långpass idag heller. Tanken är ett E ska peppa mig runt på lite långpass framöver (eftersom han satt mig i den här knipan, höhö) men ishalka igår och slaskhalka idag kändes lite för otryggt.
Dagen innehöll istället lite strosande på stan efter en VIP-frukost på H&M, där jag fick med mig några plagg till nya jobbgarderoben bland annat. På promenaden hem svänge jag in på Akademibokhandeln för att kolla kalender och möttes av rena hälsochocken.

Ett av hypeborden på AB

Folk måste verkligen få fnatt efter nyår om det är sån här efterfrågan. Jag tycker det är lika lustigt varje år, men , viljan är ju god i alla fall.
Väl hemma var jag rätt hungrig och bestämde mig för att testa de där Colting-pannkakorna (sist på bollen?).  Det var faktiskt supersmarrigt, jag la till lite kanel och rev ett äpple, som fick bli tillbehör tillsammans med lite lingonsylt i brist på kesella. Blir nog en favorit framöver.

Skumgoda pannkisar

Imorrn hoppas jag på lite mer tö så jag kan lubba lite. Om inte får det bli ett svettigt gympass, med lite ny inspiration från Erika i träningsväskan. Härligt!

 

Standard

Kommentera

