Träning

Torsdagsfys för knopp&kropp

Pga det konsekventa isläget valde jag ett gympass även idag, något jag fick direkt positiv feedback på i trappan på väg till gymmet, där en herre stupade mitt framför näsan (det gick bra dock).
Det blev ett axel/rygg/bicepspass med lite core on top, men jag var armsvag idag. Nästa pass får visa om det är muskelmassan eller dagsformen som är boven i dramat.
Efter en lyxlunch med god vän har jag också pluggat lite för nya jobbet. Var längesedan jag satt i skolbänken men jag tror jag fick in en del ny kunskap i de små grå ändå. Tänkte skaffa mig järnkoll på vad jag kommer pyssla med framöver och det är väldigt intressant för en gammal systemvetare!

Nu ska jag skaffa lite träningsinspiration via Fitness Magazine, som ju läckert nog bjöd på ännu en dvd med eminenta Gymglam-Caroline. Höga förväntningar baserade på den brännande core-dvd:n…
Fick dessutom med mig Elle  med trendspaning för 2011 från H&M-shoppingen igår – återstår att se om jag prickade rätt med inköp av boyfriend-kavaj eller om jag ”tvingas” köpa mer o köpa rätt…

Standard

Kommentera

