Träning

Avsked och nystart

Nu har jag sagt upp mitt medlemskap på SATS. Det tog tid att komma till skott, men igår gjorde jag slag i saken och skickade min avskedsansökan efter sisådär 7 raka år.

Framöver blir det istället Friskis för halva slanten och någon annan, väl utvald, träningsform. Dock är inte den beslutsprocessen klar riktigt än, men jag återkommer i ämnet. I (den tredelade) vågskålen ligger bla någon form av dansträning, boxning (kick- eller thai?) och funktionsträning som Crossfit eller NMT.

I think this is the beginning of a beautiful friendship...

Standard

10 thoughts on “Avsked och nystart

    • Tack, tack! BLir nästan lite pirrigt att byta, haha. Ungefär så var min tanke ja 🙂 Men Crossfit är ju ruggigt dyrt alltså – är det värt månadspengen? Eller ska man köpa klippkort först kanske och utvärdera?

      • Lisa skriver:

        Jaha, det visst jag inte. Så ni har snackat bakom min rygg igen!? 🙂 Nja, vet inte om jag vill byta, finns inget träningcenter nära jobbet och vill ju kunna träna på lunchen ibland ( fast det typ bara är 15ggr per år… )

Kommentera

