Träning

Sortera, filtrera och agera

Herrejisses vilken röra det är i mitt huvud nu. Jag har ägnat 22,5 av mina första 36 timmar åt att lyssna på olika medarbetare och försöka sätta mig in i vad de, och företaget, gör. Samtidigt kör jag igång ett antal projekt vars mål jag av naturliga skäl inte riktigt kan specificera ännu.

Läge att slå på det där filtret i huvudet alltså och även om jag vill sitta sent och tidigt och däremellan med detta roliga jobb så inser jag att jag måste låta informationen sjunka in mellan varven och bli till kunskap. Detta görs med fördel under till exempel ett träningspass, en trevlig träff med en kompis eller en efterlängtad titt på en ny bebis. Idag har jag hunnit med kompisträffen och i morrn ska de övriga två avnjutas.

Jo, och så ska jag sova också. Typ nu!

 

Standard

Kommentera

