Träning

The only way is up

Här gäller det att planera. Trots mitt löfte till mig själv så ser även den här veckan ut att bli lite för uppbokad och med taskig energi i bagaget. Varför finns det så mycket kul att göra och så jädrans lite tid?

Det är bio (dök upp gratisbiljetter till förhandsvisning av Sanctum – låter spännande), AW och fika med syskontrollen och sen var det visst fredag. Inte en enda nyttig kvällsingrediens så istället har jag planerat in lite morgonträning på onsdag och fredag, kanskekanske hinner jag med ett pass innan kvällsdejten i morrn oxå. Får som sagt se vad energin räcker till, men jag ska upprepa mitt mantra – jag har aldrig ångrat eller mått sämre efter ett träningspass.

På lördag blir det dessutom ett skönt helgpass med Erika och sen kanske jag bryter mitt löfte och (kollar schlager) med denna pingla. Om inte annat så för att ge bränsle åt brasan.

En mustsugande måndag och lite redigering senare. Endorfinbehov stort som synes!

Standard

2 thoughts on “The only way is up

Kommentera

