Träning

Kaffe, hals och hemjobb

I lördags blev jag övertagen av en elak bacill eller virus. Förmodligen tunnelbanerelaterad. Gradvis fick jag mer ont och igår kväll hade jag, för första gången på länge, solklar feber. Orkade inte ens gå på vårpromenad, utan fick nöja mig med en kombinerad fika och matshopping med Erika.

Efter det var jag så mör att det var en riktig pannbensinsats att skriva klart och lämna in veckans kursuppgift innan deadline. 23:04 var jag klar, febern på tillväxt och halsen hade fått tre koppar te med honung.

Dagens vykort

Idag är jag bättre, men sitter hemma och jobbar. Hade feber i morse men nu är det bara en halv grad ungefär. Tur det, för idag kommer nästa uppgift och på jobbet går det också undan. Hoppas starkt att jag får ta mig en vårig springtur i veckan. Håll en tumme…

Standard

Kommentera

