Träning

Kit-Kat needs to have a break

Erika slängde iväg en fråga till mig på mail i fredags, strax innan huvudet stängde ner för dagen.
Har du några påskplaner? Jag skulle kunna döda för lite semester känner jag… Är sugen på att åka någonstans varmt och parkera på en strand över påsken. Kanske löpträna lite och såklart sova och dricka vin.”

Med tanke på de senaste (och kommande) veckornas löjligt intensiva period på alla möjliga fronter så kände jag hur det liksom sög till i magen. JAA, det vill jag ju, så sjukt gärna. Framförallt behöver jag det!

Igår tog jag upp tråden och jag hittade en resa väldigt snabbt, visste knappt vart hotellet låg, men nära strand och ev med gym och definitivt med pool. Check från Erika. Sen frågade vi om semester, check från chefen. Och nu ikväll var det pröjsat och klart.

Confirmation

Över påsken ligger jag och Erika och läser böcker, lapar sol och vem vet, kanske tar vi ljumma morgonjoggar på stranden också. Bortsett från att jag kommer behöva plugga så är fokus att slappa, vila, softa. Ja, ni hajar. En månad kvar.

playan. Förhoppningsvis tom i april.

Can’t wait!

Standard

6 thoughts on “Kit-Kat needs to have a break

  1. Men ja! Gud vad rätt. Riktigt härligt och skönt att ha det att se fram emot! Förra året åkte vi till Kroatien innan säsong och det var så lugnt och härligt. Vi fick kanske inte toppenväder (men det vet man ju aldrig) men en riktigt bra vecka iaf 🙂

    Ska du gå på BBC förresten? Har haft dålig koll på vilka som anmält sig av de bloggar man läser och gärna skulle se live 🙂

    • Som tysk med handduk (internt uttryck) så gillar jag när man får ha ställen för sig själv, så jag tror det blir toppen att åka lite off season 🙂
      Nej, jag ska faktiskt inte på BBC, det bara blev så. Men givetvis borde vi ju passa på att ta en fika när du är i huvudstan!

  2. Maran skriver:

    Men Katta!! Sånt här ska man inte få höra om på internetet! Skärpning! (och grattis, fy fan vad härligt för dig – helt rätt!)

  3. Maran skriver:

    Det är en sanning med modifikation. Jag gör ju liksom ingenting. Allra minst åker till Mallis tyvärr…

Kommentera

