Träning

Nollning

Efter sjukdom med lite utökad vila (just vila känns inte som rätt ord egentligen, men fysiskt då) har jag just gått igenom nollningsritualen.
Tyckte det var lika bra att gasa på och till tonerna av diverse för perioden passande musik gick jag in i mig själv och körde snabba intervaller.
90 sek istället för 60 denna gång. De tio första, sen fick jag hoppa ner till 60 de sista tre, men höjde tempot lite.
Det var ett bra första pass, har inte rasat alltför mycket och hade också lite eftersnack med Erika (aka ”sjysta spiror”).

Lite kalas på det så blir det nog söndag av det här också.

Standard

3 thoughts on “Nollning

  1. Maran skriver:

    Och jag som trodde att du skulle plugga…
    Brunch är ju mkt bättre än träning, du får lära dig att prioritera nu Katta 😉

Kommentera

