Träning

Hänt i veckan

Jo, det gick ganska bra igår – sprang 6,5km på den jättetidiga morgonkvisten (jag vaknade 05 och insåg att jag skulle vaken förbli) och det var riktigt skönt faktiskt, att starta fredagen på det sättet.

I morse hände samma sak, även om jag nu vaknade vid 8-rycket istället. Läste lite, åt frukost och gick sen till gymmet vid 930. Där blev det uppvärmning på cross-trainern (måste vara Erikas fel, jag har börjat gilla den?!) innan jag körde axlar, triceps och core. Vis av erfarenhet började jag denna gång med chinsmaskinen och vad Erika kallar superset. Tyvärr hjälpte det inte, sista setet fick jag sliiiita mig upp.

En av tårtorsakerna - min underbart coola systerdotter Mandis

Sen har det varit kalas för hela slanten. Lunch i form av doptårta och sen efterrätt på nästa kalas i form av….tårta. Och en macka.

Ikväll blir det iaf rejäl middag – och ut på partaj med ovan nämna tös och förhoppningsvis ska vi skaka rumpa åtminstone halva natten. Får se vad morgonmänniskan i mig har att säga om den saken…

Standard

Kommentera

