Träning

Bringing it!

Vilken dag. Har ett sug i hela kroppen efter att röra mig, stärka mig och ta hand om mig. Jag vill bara fortsätta!
Började dagen med morgonpasset, mage/rygg och ett benpass.
Efter en skön dusch och äggande frulle mötte jag upp piraterna på sommarens avslutningsprommis, innan 1/3 åker på sommarlov.
Sen var tanken att jag och papschmir skulle ta ett långt, skönt inlinespass på Djurgården. Precis när vi öppnade bildörren föll de första regndropparna så det blev en fika med extra livsfilosofi i kaffet istället.

Väl hemma kliade det i benen och marken hade torkat upp. Jag var så himla sugen på att premiärrulla så jag har just avverkat Kungsholmen runt på inlines. Det går det också!

Sjukt nog är jag sugen på mer rörelse, men jag tror både jag och lyan tjänar på att jag lägger den lusten på dammsugare och skurhink istället.

Men, det skulle inte förvåna mig om jag kommer på nåt galet hemmapass lite senare. Vad har flugit i mig?

UPDATE: det blev resten av helkroppspasset istället och inte ett enda städtag. Hmm.

Standard

2 thoughts on “Bringing it!

  1. OMG inlines?! Du är galen. Det känns farligt… (iaf för nån som inte behärskar det)

    Glad midsommar i efterhand, verkar ha varit en fin helg!

    • Det är förmodligen inte helt riskfritt, men jäkligt kul 🙂 Man får, som i de flesta fall, köra efter sin förmåga. Dvs stoooor parkeringsplats i början, stadstrafik lite längre fram!

Kommentera

