Träning

Bara att köra liksom

Det här med Bikram, jo jag fastnade för det. Så pass att jag faktiskt köpt ett klippkort, bokat in ett pass redan idag kl 16 och ett på onsdag morgon. 
Fasen vad najs.
På rekommendation valde jag duCalme, som dessutom hade sommarrabatt, så klippkortet (10ggr) kostade 1495 istället för 1895.

Lånad från duCalme

Spännande ska det bli, tänk om jag inte gillar det alls andra gången? Nu måste jag komma ihåg att inte äta bara, ska tydligen inte göras från 3 timmar innan passet.
Nu ska den här stela gamla 33-taggarn räta ut sig litegrann. Tjohej.

Standard

2 thoughts on “Bara att köra liksom

Kommentera

