Träning

Morgonstund

Testade att köra Bikram som morgonpass idag. Inte en suverän uppladdning med läggning kl 2330, hade dessutom druckit lite vin.
Men, kroppen var med mig idag oxå, stel, trött och hungrig men jag tog mig igenom de 90 minutrarna ändå.
Har en lång väg kvar till att bli ett under av rörlighet, men jag tänker jobba på!

Efter en cykling till jobbet och lite inköp till kontoret fick jag äntligen slå mig ner med en sjukt efterlängtad frukost.

Gud så gott det kan vara ibland…

Standard

8 thoughts on “Morgonstund

  1. Du har verkligen kommit igång med yogan du! Kul! Och jag får väl bearbeta mig själv under sommaren så kanske jag vågar hänga med efter semestern. Kanske.

  2. Lisafisa skriver:

    Va duktig du är! Själv hade jag tänkt träna men ställde genast om klockan när den ringde imorse….

  3. annastei skriver:

    Trist att Perfection inte var så bra. Jag nappade på deras Groupon-erbjudande för ett tag sen, och köpte ett klippkort… Har velat testa bikram i säkert ett år, men jag ska nog se till att välja passen på svenska då, åtminstone till att börja med 🙂

    • Ja, det var trist, men själva träningen kommer du inte bli besviken på, det var mer kringarrangemanget – sikta på att duscha hemma om du inte bor så långt bort 🙂 Och duCalme har lite jobb att göra på incheckningsproceduren – det är kö varje gång hittills, så bra att vara där i tid..

Kommentera

