Träning

Morgonstund

Min utmaning går vidare, jag har kört magträning igår och idag och totalt har jag nog snittat 4 gånger i veckan. Planen är att fortsätta resten av sommaren, för snart, snart har jag semester, äntligen..och då är det ju som bekant ännu lättare att få till hälsosamma rutiner.

Det kan dock slinka ner ett och annat glas rosé till kvällsgrillningen på Gotland, men allt handlar ju om balans. Syndigt och nyttigt, vila och träning och allt det där.

Det får bli sommarens motto. Banne mig. 

Standard

Kommentera

