Träning

Hedlund & co

Igår skrattade vi åt citatet från vädret på TV: ”det här lågtrycket går all in över Malmö, övriga landet 25 grader och sol”
Idag kan jag bara konstatera att jag fortsätter finslipa min tajming. En envis känsla i halsen, som kommit och gott sen Gotland, blommade ut under natten med reaultatet att Erika är och svettas för två på bikram yoga. Jag, jag ligger nedbäddad i en förvisso skön hotellsäng och surar. Lite sömn och självömkan på det här kanske ger bot och bättring dock. Snyft.

Standard

2 thoughts on “Hedlund & co

    • Hin skämde bort mig med beachkoll, funkade oxå 🙂 mår lite bättre såhär på kvällen men det blir nog ingen malmöträning för mig 😦 hoppas ni har det toppen!

Kommentera

