Träning

Hips and ass

Nu på morgonen klev jag upp lite tidigare och körde ett morgonpass jag inte kört förut. Har aldrig kört det förut alls faktiskt (avd: sist på bollen), nämligen Zumba.

Ett något stappligt, okoordinerat men roligt fot-höft-magarbete senare kände jag mig i alla fall lite varm och rörd på. Det är nog väldigt kul när man lärt sig stegen ordentligt, nu kände jag mig mer som en svensk pensionär än en het latina när jag körde, men det kommer nog!

I övrigt bjuder dagen på liten tripp och mycket skriva. Kanske, kanske hinns en löptur med i kväll. Bland skog och grus. Det vore gött.

Standard

3 thoughts on “Hips and ass

  1. Josefine skriver:

    Då var jag inte sist även om jag testade zumba först igår 🙂 Det var väl lite småtrevligt, men det är ju inte tungt pass direkt. Jag svettades typ mest ppå klassen eftersom jag hade kört intervaller på löpbandet innan.

Kommentera

