Träning

Hemmaträning – jag gillar ju det

Som synes har vardagslivet inte lugnat ner sig direkt, tvärtom. I morse hade jag planerat ett morgonpass på hotellet där jag och tjejkompisarna spenderat ett Spa-dygn, men risiga tapas i Nyköping satte stopp för det – jag var uppe och körde buss klockan 3 i natt och mådde inte alls bra. Två andra kompisar blev dåliga i magen. Fy för sunkiga matställen (ät inte på Tres Tapas i Nyköping alltså).

Jag är hursomhelst lite sugen på att beställa hem några vänner till min pilatesboll. Har kollat på bodyrock och funderat på sandbag (ganska dyrt) och den där ställningen, Dip Station, som hon använder en del.

Hittade också det här kitet på Gymgrossisten och såg att det var ett svenskt koncept. Ser lite kul och jobbigt ut, någon som provat?

Flowing

Nåja, i morgon tänkte jag ta revansch på morgonträningen. Hoppas på sömn och utebliven uppkastning så kanske det plötsligt händer?

Standard

One thought on “Hemmaträning – jag gillar ju det

Kommentera

