Träning

Avkoppling utan uppkoppling

Jag njuter av promenader bland barndomsminnen, eld i spisen och tuffa omgångar Yatzy.
Kan säga att jag behövde ladda batterierna häruppe i norra Dalarna, där jag alltid haft mitt smultronställe.

En vy som den här kan inte annat än få vardagen att blekna lite i betydelse.

Njupeskär up close

Nu önskar jag bara att jag hade en vecka till här. Minst. Men tyvärr bär det hemåt idag och jag får lämna farmors & farfars gamla gård och planera för nästa gång istället. Förhoppningsvis kan jag komma tillbaks och lufta skotern i vinter.

Paradis i sommarskrud

 

 

 

Standard

6 thoughts on “Avkoppling utan uppkoppling

Kommentera

