Träning

Aktivitet

Nja, det är inte den aktiviteten jag skulle vilja, men jag är i alla fall up and about och ute i verkligheten.

Känns som det kan dröja lite innan jag är redo att höja pulsen, luftrören är stadigt försvagade och jag har typ sl*mhosta minus sl*m. Nåja. Bättre att vila lite extra och kunna köra sen, än att fuska och dra ut på eländet.

Tills vidare roar jag mig med annat. Som till exempel att uppfylla en dröm och ta ett steg på vägen mot att lära mig fota på riktigt. Har tillbringat en härlig kväll på Fotografiska i Erikas sällskap, 7 veckors plåtande och pluggande väntar. Fantastiskt kul!

Standard

3 thoughts on “Aktivitet

Kommentera

