Träning

Mjukstart

Kom alltså äntligen tillbaks till gymmet igår och det kändes nästan lite pirrigt..! Den där känslan av att ”kommer jag vara tillbaks på ruta ett” blandad med lite nystart. Det var längesen det gick mer än 4 veckor mellan mina träningspass faktiskt.

Det kändes inte helt hundra igår, pulsen var lite väl hög i enklare övningar, men jag tog en lätt jogg i 5 minuter innan jag klev in bland redskapen.

Det blev axel-, triceps- och coreträning på ca 35 minuter.

Känslan då? Jo, jag har blivit svagare och har en bit kvar till den sköna formen i somras, men jag är sugen, och det är ju det viktigaste!

Standard

Kommentera

