Träning

Jora, jag har rört lite på mig…

…men jag har helt kommit av mig när det gäller bloggande och tiden räcker liksom inte till riktigt. Jag har fullt upp med att hålla jämt skägg med schemat. Ni vet den där känslan när man drömmer att man hoppar på isflak.

Just nu är det dock ingen jobbig stress, men det vore skönt med lite andrum innan jul. Och tid att köpa julklappar, eller snarare tänka fram dem.

Har besökt gymmet några gånger och om jag inte blir förkyld så ska jag ta ett besök i morrn bitti och rensa ur dagens snorighet.

Jag har iaf hunnit fota lite. Är inte i närheten av att vara en duktig amatörfotograf, men jag älskar att träna på det!

Jag har planer för ett giftermål mellan julledighet och träningspass. Kanske inte vad de flesta satsar på runt jul, men jag längtar efter tid och ro att hitta den där stora lusten. Det, och så har jag 5 klipp kvar på Bikram Yoga att riva av innan årsskiftet!

Bild

Ett amatörförsök från helgens bravader

Standard

One thought on “Jora, jag har rört lite på mig…

Kommentera

