Träning

Puls och pip

Sista semesterdagen, så det var bara att gå ner till gymmet och tanka energi för starten på ett grymt jobbår!
Testade intervaller idag för att se om det där kvardröjande slajmet skulle ge sig.
20 minuter med en minut i 4:30-fart, en i 6-fart. Skönt att svettas och få upp pulsen och jag vägrade ge mig när luftrören tjocknade och pep (jag har sån där förkylningsastma ibland).

Efter gav jag mig på ett snabbpass mage/triceps följt av stretch. Bra trend so far, 2012. Bara 364* dagar kvar för att hålla den!

*visst är det väl skottår i år?

Standard

4 thoughts on “Puls och pip

Kommentera

