Träning

Spinning katt

Nu har jag påbörjat träningen för Siljan runt, som jag råkade anmäla mig till igår. Ser sjukt mycket fram emot det, och detta är ett lopp jag SKA vara frisk till!

Första längre turen efter att min cykel flyttat till sitt nya vardagsrum, och det finns faktiskt vackra landskap här också, även om jag fick tråckla mig ut genom ett industriområde innan jag belönades med vackra vyer.

Eftersom jag gav mig ut först vid halv sju så blev det 2 premiärmil, men i bra tempo och motvind mellan varven.

Det är inte Färingsö, men några mil till ut från stan så är det nog minst lika vackert!

Standard

2 thoughts on “Spinning katt

Kommentera

