Träning

Den retroaktiva bloggen

I lördags fick jag finfint besök till min nya boendeort, i form av Erika!

Hon drog med sig halva beachstockholm och såg till att öka på aktivitetsfaktorn här i stan – även om den är högre än man tror faktiskt!

Tyvärr hade jag byggt upp ett duktigt sömnbehov och försov mig en aning. Men efter lite städ, dusch och småfix kom jag lagom för att se Jens och partner glänsa i kvartsfinalen. Mycket tjusigt jobbat!

Jag kidnappade Erika och tog med henne hem på husesyn och en väldig massa gött tjejsnack, ackompanjerat av bubbel och styling.
Det var längesen jag hade en fin kompis sådär lyxigt länge på tukvinnahand, det är nåt speciellt över det!
Vi gjorde kväll i hyfsad tid, utan att vara tanter, och filosoferade över de förbistudsande, lyckobubblande studenterna. Slog fast att det måste vara århundradets mest välbevarade lögn, den där om friheten och studenten…
Igår kunde vi slappa, fika, promenera och prata lite mer. Hon är bra att snacka strategier med, den där tösen!

Lite vemodigt var det att vinka av min forna granne vid tåget. Tack Erika, för en fin helg, kom snart igen (till lilla NYC ;))!

Standard

Kommentera

