Träning

Coming up – Central Park run

Jo, jag skulle ju försöka beskriva en av mina (om inte DEN) mest minnesvärda löprundan ever – den jag företog mig i Central Park häromsistens.

Strålande sol, 25 grader och lätta fötter – det var magi rakt igenom. Väntar på att få bilder och filmklipp intankade från fotografen, men här kommer tills vidare en glimt (mot slutet av klippet).
Resan var ju min födelsedagspresent (och nej, vi brukar inte ge så dyra presenter och jag får fortfarande lite ont i magen av denna ”alldeles för mycket”-present) och Eric satte som grädde på grädden på grädden på moset ihop en liten film efter hemkomsten (hade jag vetat så hade jag fasen kammat håret en gång åtminstone…).
You rock, eRock!

 

Standard

Kommentera

