Träning

I gave it a try

I tisdags ledsnade jag på att vänta och rev av ett pass för att se hur det kändes.
Det blev The Shredder, 30 min med fokus på puls. Inte klokaste valet men så blir man inte klok på att inte röra sig heller.
Det kändes okej faktiskt så jag körde på. Men igår vaknade jag med samma förkylningsförstadiekänsla igen. Suck.

Men, idag bättre och imorgon slipper jag pendling. Fantastiska fredag! Finbesök väntar också i helgen, det ser jag fram emot som f*n. Kanske blir det ett nytt försök då?

Standard

3 thoughts on “I gave it a try

Kommentera

