Träning

Need for speed – aktiv vila

Jag har fortfarande inte återupptagit träningen än, men funderar på att testa mina nya löparskor lite lätt i eftermiddag.
Helgen blev trots det fartfylld – ett besök på Mantorp Park, där jag agerade fotograf för släktens racingteam, gav både adrenalin och motion. Jag hände runt halva banan för att försöka få de perfekta korten. Det är så jäkla kul!

Men efter ett oändligt antal försök med panorering på racerbilar kan jag konstatera att det är tur att det finns digitalkameror nuförtiden – jag hade ruinerat mig annars!
Här är i alla fall en av dagens tusen bilder (på riktigt).
Mantorp Park piggochduktig

Standard

Kommentera

