Träning

På fredag. Då ska jag ha ett liv.

Äh, jag ska inte gnälla. Bara lite…För jag är redigt trött nu, efter 3 av 3 pendlardagar och en till väntar i morgon. Tidiga tåget.

Så, jag sätter mitt hopp till fredag, för det här med att ha ett liv. Både vad gäller att sova, klippa mig och träna (jo, jag ska jobba också).

På lördag väntar något jättekonstigt. Jag och Eric ska bo på HOTELL. Inte i Köpenhamn eller Göteborg, utan i STOCKHOLM. Liksom. Har undrat sen jag flyttade hur det skulle kännas att behöva bo på hotell i min egen hemstad, men just nu känns det mest lyxigt. Det blir nämligen middag med mina två bästa kompisar och deras andra hälfter. Kanske nån drink, kanske nåt dansmove. Vem vet?

Målet nu är att hålla mig vaken till kl 17 imorgon – sen kommer det liksom gå av sig självt, med den här aktiviteten.

Som pappa brukar säga – det blir lugnare ”sen”!

 

Standard

2 thoughts on “På fredag. Då ska jag ha ett liv.

Kommentera

