Träning

I huvudet på en katt

Jag har snart klarat av min novemberutmaning – i morrn tänkte jag knyta ihop den där säcken med målsnöret. Sen börjar julkalendern (mer om den imorrn)!

High five!

Jag får en massa energi av smarta, öppensinnade och glada människor i min omgivning – SOM det behövts!

Glad katt

Bara 3 (rätt så intensiva) arbetsveckor till – sen ska här julmysas och återhämtas!

Det är kallt! Och vitt! Nu tar vi och glömmer regnet och gråtonen som varit och gräver fram täckbrallor och tjackar lagg!

Vinterlycka!

Summerat – ett ganska bra läge inför julspurten – och det kommer behövas.

Standard

Kommentera

