Träning

Jularkivet

Så är ännu en jul lagd till handlingarna. En väldigt mysig och skön jul var det. Jag blev förvisso sjuk direkt när klockan slog ledighet, men det hade jag nästan väntat mig. Trots utebliven träning och egentid som var planerad, liksom en oönskad julklapp från okänd tomte (en kvaddad bil) så var det i allt en väldigt härlig första ledig vecka av två.

Medan jag fnular på mitt brev till mig själv så kommer här några julkort. Mest för min egen skull.

Pigg&Duktig

Uppesittarkväll med Erics familj

Pigg&Duktig

Sen kom Tomten till syrrans hus på julafton

Pigg&Duktig

Rim är obligatoriskt!

 

Julaftons höjdpunkt - vickning med Toast Skagen och champagne

Julaftons höjdpunkt – vickning med Toast Skagen och champagne

Pigg&Duktig

På juldagen var det dags för pulkaåkning i ymnigt snöfall

Pigg&Duktig

Det gillade Amanda…

Pigg&Duktig

..och Dolly också

Pigg&Duktig

På juldagen fick vi barnvakt och var i min lägenhet för lilla julafton. Hann med en kaffe vid piren – och att testa mina nya vinterskor från Canada Snow!

Pigg&Duktig

Då blir man såhär glad

 

På annandagen åkte vi hem - sen vaknade vi till detta. Någon Norrköpingsbo roade sig med vår nya bil..:(

På annandagen åkte vi hem – sen vaknade vi till detta. Någon Norrköpingsbo roade sig med vår nya bil..:(

Nu väntar nyårsafton och några dagars frossande i Stockholmsliv, innan jag vinkar adjö till min lya för 6 månader framåt…

Standard

Kommentera

