Träning

Här behövs lite mål!

Nu har jag gått in i tröttfällan igen, så här krävs lite insats!
Jag är så otroligt stel i nacke och axlar nu att jag har huvudvärk mer eller mindre hela tiden och vaknar som ett stelopererat järnspett, vilket nästan omöjliggör stretchaktiviteter.

Så – fram till söndag ska jag genomföra:

  • 2 NTC-pass
  • 2 långpromenader (minst 1 timme) – helst i dagsljus
  • Stretch av nacke framförallt.
  • Stå och jobba hela dagen

På plussidan:
Jag har bokat en resa till Hawaii! 25 juni åker jag och möter upp Eric i Honolulu. Nedräkningen har börjat…

hawaii1hawaii

Standard

6 thoughts on “Här behövs lite mål!

  1. Känner igen det där med stel nacke och huvudvärk, ett återkommande tillstånd här…
    Hoppas du blir bättre och lycka till med veckans mål!!

    Lät inte helt fel med en tripp till Hawaii!! 😉

Kommentera

