Träning

En Katts dagbok

Jag satte ju lite mål för mig själv häromdagen. De har jag jobbat med idag, och tackat mig själv lite under tiden.
Jag började dagen i huvudstaden (i går vinkade vi adjö till mina pirater, som sticker till Thailand simultant, faktiskt på samma flyg till och med, men den ena stannar rimliga 2 veckor, medan den andra flyr vintern fram till vårkanten. Jag säger bara det – en dag SKA det bli min tur*).
Vaknade i vanlig ordning upp som ett troll som råkat se solen. Drog av ett 15 minuters stretchpass (det var ett wake up call om något – jag måste, måste prioritera det där med stretch och rörlighet. Ajajaaaaaj).
Inledde ett varv av Cardio Killer innan jag insåg dumheten i att dra av ett rejält flåspass nyvaken och utan bränsle.

Sen blev det tåg, picknickfix och pulka i den ordningen. Rev av en jogg uppför skidbacken bara för att.
Flåsade.
Kom hem, tog revansch på morgonens misslyckade cardiopass.
Flåsade igen.
Åt lasagne, drack ett glas rött.
Hamnade i soffan.
Kollade Nemo. Lade barnet.
Hamnade i soffan.

Sitter där än. Mår finfint.

* jag anser min jorden-runt-resa vintern 2007 som preskriberad alltså.

Linnea med picnic
Linnea med picnic
Into the white

Into the white

Backintervaller

Backintervaller

Black Beauty

Black Beauty

Utekatt

Utekatt

När kommer vuxenpulkor?

När kommer vuxenpulkor?

Picnicsiten

Picnicsiten

Lasagne på vackert slagbord

Lasagne på vackert slagbord

Standard

Kommentera

