Träning

Boosta!

För dig som har möjlighet – sätt dig regelbundet på ett café eller annan trevlig miljö och gör ditt jobb! Idag utökar jag min rollflora från projektledare, marknadsmänniska, kundkompis och ledningstjej till att även omfatta konsultnissa och för att få lite arbetsro från övriga roller och framförallt få njuta av sorl och folkspotting tog jag veckans leveransjobb och satte mig i en soffa på Espresso House (nuförtiden har de gratis wi-fi på riktigt).

Dagens kontor - Pigg och Duktig

Dagens kontor

Häromveckan tog jag och en kollega våra mobila kontor till Fotografiska och fick in en lunchtitt på David LaChapelles hjärnkittlande bilder.
Då hade vi den här magiska vyn framför näsan.

Fotografiska - Pigg och Duktig

David LaChapelle - Pigg och Duktig

David LaChapelle

Just do it, som vi brukar säga.

Standard

4 thoughts on “Boosta!

  1. Kommer gärna och jobbar med dig någon dag! Frågan är hur mycket vi kommer få gjort jobbmässigt? Måste ha nån slags äggklocka med för att tajma snacktiden 🙂

    • Haha, ja det är ju en riskfaktor…men om vi har beting så tror jag vi grejar det – vi är ju båda ganska ambitiösa arbetstagare 🙂 Så klaaaart ska vi boka en flying office -dag – jag mejlar!

Kommentera

