Träning

Dynamiska insikter – FBBC13

”Jag har dynamisk träningsvärk”. Det var en av de första tankarna som kom när jag ruskat liv i kroppen idag. Det blev en riktigt rolig helg, med massa träning, lite party och trots bristen på sömn så känner jag mig utvilad!

Jessicas pass, dynamiska rörelsekedjor, tog där det skulle. Precis som hon lovade så blev det obekvämt och några gånger rätt så långt utanför comfort zone. Nu vet jag smärtsamt väl vad jag måste träna på framåt… Men, det var ett pass jag har med mig även idag. Har nog aldrig tränat för en lika härlig och mångsidig instruktör.

Latin Fusion körde jag också (eller, för min del, Latin Confusion… :)).
Ännu en proffsig instruktör, men passet låg på en lite för svår nivå för att jag skulle få den där sköna dansglädjen. Jag trodde fram till igår att jag var ganska bra på det där, men jag kände mig närmre Lasse Brandeby än Shakira om man säger så..

Rörelseglädje kan jag annars bäst beskriva de två första passen med. Eller rena asgarv. Jag och Erika hade mycket roligt när vi slogs, tappade varann i marken och åt damm i Humlegården. Haha.

Kul var det också att min kära partner i friskvårdscrime Annika fick en reservplats, att jag fick byta några ord med Sara och också träffa Johanna för första gången.

Det är bra ändå, det här med social träning. Måste verkligen hylla och berömma hela gänget bakom FBBC för ett riktigt bra event – imponerad!
Här kommer några bilder från dagen – annars vore jag ju ingen sann bloggare…

20130317-200117.jpg

20130317-200142.jpg

20130317-200241.jpg

20130317-200259.jpg

20130317-200355.jpg

20130317-200406.jpg

20130317-200427.jpg

20130317-200511.jpg

Standard

Kommentera

