Träning

Bullmamma?

Jag har just tagit ut påsk(jul?)köttbullarna från förstekningen i ugnen och gjort lite annat gott för färdigställande imorgon…Påsk(jul?)musten är på kylning och städningen är nästan klar (tack E!).

Pyssel är också inköpt, liksom äggande* byten till barnen och snapsar till påsk(jul?)bordet.

Nu ska jag äntligen slå mig ner i soffan, efter en bra och lite sorglig dag. Den började med kaffe & gudbarnsmys hos Maran innan jobbet, sen gav en kund mig ett glatt påskbesked fem i ledighet men jag lämnade dagen en fantastisk kollega fattigare. Som tur är finns hon ju kvar som vän, så det blir nog bra ändå.

Med det så önskar jag en Glad Påsk och hoppas på äggstra** mycket sol, vila och träning för alla!

20130328-222620.jpg

*kan aftonblaskorna kan jag..
**..som sagt

Standard

Kommentera

